خبری سیاسی انتقادی اجتماعی

خبری سیاسی انتقادی اجتماعی


روزنامه آمریکایی 'نیویورکر' پیش بینی جالبی از حافظ اسد،‌ رئیس‌جمهور سابق سوریه منتشر کرد.

 روزنامه آمریکایی 'نیویورکر' نوشت: حافظ اسد، رئیس‌جمهور سابق سوریه درباره علت حمایت از تهران در جنگ ایران و عراق گفته بود، تاریخ ثابت خواهد کرد، در روزی که تمامی کشورهای عربی مقابل سوریه می‌ایستند، ایران تنها کشوری است که از دمشق حمایت می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:16---23 تير 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
پاسخ:علی جان مطلبی که برای میثم نوشتم برای شما هم پست می کنم جان قبلا وبلاگی داشتم بنام بیداری که هک شده و در آن به وعده شما عمل کردم و دوست خوبم مگر هر روز این پیام برای شما پست می شود که آنرا به سایر وبلاگ ها می فرستید دوست خوبم شاید کسی شما را می خواهد اذیت کند همانطور که سایت مرا هک کردند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , 2060.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com

مترجم سایت