خبری سیاسی انتقادی اجتماعی

خبری سیاسی انتقادی اجتماعی


دوستا ن در مورد شیطان برایتان صحبت می کردم و انگار بلافاصله خودش را ظاهر کرد

من گفتم شیطان بسیار قوی است ، گفتم سری به وبلاگ بزنم و ببینم که  مطالب ارسال شده یا نه که چشمتان روز بد نبیند 

تبلیغات شیطانی جهت مبلغی پول اما به چه قیمتی 

به قیمت جهنم ، بهای جهنم بسیار ناچیز است 

اما بهای بهشت بسیار گران ، که هر کس قادر به پرداخت آن نیست 

بالا و سمت راست  وبلاگ را نگاه کنید و ببینید شیطان چه می کند ، این همان چیزی است که چند لحظه پیش گفتم 

حالا انتخاب با شماست ، ورق های پاسور فریب می دهند و آن خانم که دستمایه ده نمکی نمی دانم کجا می خواهد برود ، از این موارد زیاد داریم

نون را به نرخ روز خوردن کاری پسندیده ای نیست

 باید احساسات پاک خود را کنترل کنید

اما انگار لوکس بلاگ  با ما سر نا سازگاری گذاشتند . وبلاگم هک شد کاری نکرد و جواب تماس هایم هم را نداد و خواهش هم کردم ، نمی دانم شاید ایشان در مسافرت باشند و همکاران ایشان هم در خواب ، یا شاید در حال خرید و .....  و بالای صفحه وبلاگ با زرق وبرق تصویری گذاشته شده و هر لحظه رنگ عوض می کند  ، عین بسیاری از آدم ها ، نوعی شیطنت که همچنان خود نمایی می کند و لی شما توجه نکنید ، قلبتان را به خدا بسپارید ، و دل به نوشته ها کنید ولی بگذارید ورق ها آنچنان چشمک بزنند تا شیطان زانو بزند و بداند که ما انسانه همه مثل هم نیستیم

عزیزان مقصر من نیستم که این تبلیغات انحرافی را گذاشتند و آن را به حساب آنان بگذارید و مرا ببخشید  



نظرات شما عزیزان:

سید مهدی رضوی
ساعت1:40---22 تير 1391
سلام همسنگر عزیز چرا در وبلاگ ما یک بار اعلام کردیم وب ما مذهبی هست دیگه تبلیغ نگذاشتن شما هم با آقای شرقی مدیر لوکس بلاگ تماس تلفنی بگیرید ادم خوبیه و منتقی راستی از اینکه این ادمای نادون این کارهارو میکنند و سایت مذهبی رو حک میکنند بگم خدا به راه راست هدایت کنه بخدا راهی بلد نیستم وگرنه دوست داشتم راهنمایی کنم شما رو یا علی مدد بسپار به خداپاسخ:سلام متشکر از شما عزیز و یاد گار دفاع عشق و ایثار ، دوست خوبم من می خواستم بدون نشانه و همچنان در گمنامی فعالیت فرهنگی کنم و مجبور شدم خودم را لو بدم ، اما در مورد تبلیغات ، در خواست ها فراوان و آنوقت تبلیغات رنگارنگ باعث مشکلات خواست خودش میشد که نمی توانم در اینجا توضیح دهم ، مرا ببخشید موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , 2060.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com

مترجم سایت