خبری سیاسی انتقادی اجتماعی

خبری سیاسی انتقادی اجتماعی


ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت محترم لوکس بلاگ ، یک سئوال مطرح کنم که چرا لوکس بلاگ جواب ای میل ها را نمی دهد .

آیا لوکس بلاگ دستگاهی یا ماشینی است که فقط وظیفه ثبت کردن دارد  و توجهی به در خواست های کاربران خود نمی کند ، من خواهش می کنم که مدیریت محترم جواب ای میل های کاربران خود را بدهد چون در خواستها گاهی ضروت جواب دادن دارد و نباید بی توجه از کنار آن گذشت  ؛ من چند ماه است که بار ها به نشانی آنها در خصوص هک سایت و یا وبلاگ ای میل و حتی تلفن زدم ولی جوابی در یافت نکردم ، و متاسفانه افرادی اکنون از وبلاگ های من هم سوء استفاده می کنند   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , 2060.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com

مترجم سایت