خبری سیاسی انتقادی اجتماعی

خبری سیاسی انتقادی اجتماعی


 
 
 پس از گمانه زنی های دیدار احمدی نژاد مرسی در تهران یا مصر، بالاخره این دیدار در عربستان تحقق یافت.

احمدي‌نژاد و محمدمرسي، رئيس‌جمهور مصر در آغاز اجلاس فوق‌العاده سازمان همکاري کشورهاي اسلامي در مکه با يکديگر براي لحظاتي کوتاه با يکديگر ديدار و احوالپرسي کردند.

گفتنی است اجلاس فوق العاده سازمان همكاریهای اسلامی شب گذشته با سخنان ملك عبدالله پادشاه عربستان در مكه مكرمه آغاز شد.

به گزارش نسیم،قرار است در این اجلاس، مسائل مربوط به سوریه، فلسطین و كمك به مسلمانان میانمار بررسی شود.
 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت8:14---26 مرداد 1391
سلام دوست عزیز !
امیدوارم این دیدارها و گمانه زنی ها ب سود ملت ایران و مصر باشه واقعن !


سارا
ساعت8:12---26 مرداد 1391
سلام سلام سلام ب دوست جون خوب خودم ! ب حسین آقای گل و گلاب و عسل و شکر !
خدا رو شکر بالاخره کامنتتون بعد از ی قرن بهم رسید . دیروز خیلی چشم براه بودم تا بالاخره ی نامه ای ی دست خطی ی کامنتی ب وبخونه ی کوچیک من ارسال کنین . بعد ک خبری نشد تصور کردم سارا چیزی گفته ک شما رو رنجونده و دیگه بهش جواب نمیدین . بعد با خودم گفتم وا !!!!!! پس این بود اون کوه استواری ک از خودش تعریف میکرد ؟ مگه سارا چی گفت آخه ؟ سارا ک مثل همیشه حرف زد و چیز خاصی نگفت !
بعد هی دیدم وقتی وب شما رو باز میکنم میره تو ی وب دیگه ب نام همه چیز . از ی نت دیگه باز کردم بازم همینطور بود . امیدوار شدم ک انشاالله نت شما خراب شده باشه تا فکرتون نسبت ب سارا .
خدا رو شکر بالاخره تشریف فرما شدین .
داشتم دق میکردم . آخه شما دوست جون من شدین دیگه . تو نت زیاد با کسی ارتباط ندارم . فقط از ی آقایی کمک میگیرم برای کارهای وبلاگ یا ایمیلم . مثلن آهنگ گذاشتن یا ی تغییرات دیگه . اونم خیلی پرحرفه . مخ سارا رو میخوره . خیلی هم بدو بدو حرف میزنه . همشم گلایه میکنه .
خب بازم خدا رو شکر ک پارسال دوست امسال غریبه نشدیم !
حسین آقای گل و گلاب و عسل و شکر برگشت . نمیدونین دیروز چقدر ب سارا سخت گذشت . کم مونده بود گریه ش دربیارد . همش دعا میکرد انشاالله نت حسین جون خراب باشه ک نیومده .
البته با عرض معذرت اینطوری حرف میزنم باهاتونا . قسم میخورم اصلن اصلن اصلن منظوری ندارم . سارا هرکی رو ک دوست داشته باشه باهاش اینطوری حرف میزنه . حتی با پدرجون ک عاشقشونه . تازه شم شما نباید از حرفای سارا از جاتون دربیاینا . ما دوستای خوبی هستیم . همین . سارام هرجور دلش بخاد حرف میزنه با دوستاش .
اگه هم بخان جواب کامنت سارا رو ندن ؛‌اونوقت حسابی حسابشونو میرسه .
خب حالا لطفن جریان رو برای سارا از سیرتا پیاز تعریف کنین ببینم چی شد ؟


سارا
ساعت8:12---26 مرداد 1391
سلام سلام سلام ب دوست جون خوب خودم ! ب حسین آقای گل و گلاب و عسل و شکر !
خدا رو شکر بالاخره کامنتتون بعد از ی قرن بهم رسید . دیروز خیلی چشم براه بودم تا بالاخره ی نامه ای ی دست خطی ی کامنتی ب وبخونه ی کوچیک من ارسال کنین . بعد ک خبری نشد تصور کردم سارا چیزی گفته ک شما رو رنجونده و دیگه بهش جواب نمیدین . بعد با خودم گفتم وا !!!!!! پس این بود اون کوه استواری ک از خودش تعریف میکرد ؟ مگه سارا چی گفت آخه ؟ سارا ک مثل همیشه حرف زد و چیز خاصی نگفت !
بعد هی دیدم وقتی وب شما رو باز میکنم میره تو ی وب دیگه ب نام همه چیز . از ی نت دیگه باز کردم بازم همینطور بود . امیدوار شدم ک انشاالله نت شما خراب شده باشه تا فکرتون نسبت ب سارا .
خدا رو شکر بالاخره تشریف فرما شدین .
داشتم دق میکردم . آخه شما دوست جون من شدین دیگه . تو نت زیاد با کسی ارتباط ندارم . فقط از ی آقایی کمک میگیرم برای کارهای وبلاگ یا ایمیلم . مثلن آهنگ گذاشتن یا ی تغییرات دیگه . اونم خیلی پرحرفه . مخ سارا رو میخوره . خیلی هم بدو بدو حرف میزنه . همشم گلایه میکنه .
خب بازم خدا رو شکر ک پارسال دوست امسال غریبه نشدیم !
حسین آقای گل و گلاب و عسل و شکر برگشت . نمیدونین دیروز چقدر ب سارا سخت گذشت . کم مونده بود گریه ش دربیارد . همش دعا میکرد انشاالله نت حسین جون خراب باشه ک نیومده .
البته با عرض معذرت اینطوری حرف میزنم باهاتونا . قسم میخورم اصلن اصلن اصلن منظوری ندارم . سارا هرکی رو ک دوست داشته باشه باهاش اینطوری حرف میزنه . حتی با پدرجون ک عاشقشونه . تازه شم شما نباید از حرفای سارا از جاتون دربیاینا . ما دوستای خوبی هستیم . همین . سارام هرجور دلش بخاد حرف میزنه با دوستاش .
اگه هم بخان جواب کامنت سارا رو ندن ؛‌اونوقت حسابی حسابشونو میرسه .
خب حالا لطفن جریان رو برای سارا از سیرتا پیاز تعریف کنین ببینم چی شد ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , 2060.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com

مترجم سایت